Lotta o telefonen!

En helg går verkligen fort, såg melodifestivalen hos Jennie i lördags-Jätte trevligt! Vi surrade massor om allt mellan himmel o jord, käkade godis skrattade åt vissa pinsamma bidrag i melodifest...


Pratade med min älskade vän Lotta imorse, undra hur många timmar vi surrat i telefonen?! Idag när jag la på såg jag att vi hade snackat i 52 min o de kändes som 10 men men vi har alltid en massa att surra om =)
Hon är helt underbar denna vän, trots att vi inte träffs lika mkt nu som förr så är vi alltid på samma plats där vi slutade. De är väl så de ska vara med bästa vänner, vi lever lite olika liv just nu hon med två barn o jag o Jocke har bara oss själv att tänka på men snart blir de kanske andra bullar =)

Vi håller tummarna!!!

Lotta-du vet att du alltid kommer att ha samma plats i mitt hjärta! Jag älskar dej för den du är!

Snart påsk o ledighet ska bli riktigt skönt! Jag blir ledig i nästan en hel vecka, de kan behövas!

Ha en trevlig kväll alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0