Torsdag!

Då var det snart helg igen, veckorna bara rusar iväg. Idag har vi lånat hem en riktigt bra vattendammsugare från Jowa, kan meddela att våran soffa blev som ny.

Har mest myst på hela kvällen med min Jocke o Enya. Imorgon blir det att fara o lyssna på hårdrock, Camillas Thomas ska spela!

Har äntligen hittat ett par gardiner som passar till vårat vardagsrum de blev riktigt bra.
Var så längesen jag träffade min älskade syster...gud vad jag saknar henne. Hon är världens underbaraste människa, helt perfekt! Älskar dej







Händer mkt i vårat liv just nu, allt som varit botten verkar nu bli toppen!!!

Undra om det vet hur mycket vi kämpar/längtar/saknar?? =)

Jocke-du skapar värme inom mig, vi ska vårda varje dag!

Kommentarer
Postat av: anna-my

grattis än en gång till fru larsson o va kul att du bloggar så man får en liten glimt av eran vardag oxå! hälsa jocke pocke. massa kramar från mig o tuva-lisa.

2008-02-29 @ 19:41:00
URL: http://myscorner.blogg.se
Postat av: Jennie

Jag håller med - det ser lust ut nu och just nu känns livet som en nedförsbacke. Så himla skönt att bara få glida med ibland :) Längar till veckan - bastu & MASSA SURR :) Visst? Kram på dig vännen

2008-02-29 @ 20:16:12
URL: http://jennielundgren.blogg.se
Postat av: Camilla G

Hoho, nu har jag hittat hit också ;)
Får ta och ses snart igen, det var så kul att träffa dig sist! Kram på dig!

2008-03-01 @ 17:13:59
Postat av: Emelie

Så söt du är :) Saknar dej också, alltid, alltid.. men det vet du redan. Du är du som är världens bästa, älskar dig. Är glad när du är lycklig. Kan du inte komma till luleå nån dag iveckan, kan vi ta en fika på stan eller nått? Pusspuss

2008-03-02 @ 15:39:38
Postat av: Stina

Hej Jessica! Hittade din blogg av en slump, och tänkte bara säga grattis till herr och fru Larsson!!! =) Hoppas du har det jättebra !! Det verkar då så när man läser din blogg iallafall =)

2008-03-06 @ 20:36:42
URL: http://www.stormstina.blogg.se
Postat av: Jennie

Hey - dags att uppdatera vännen :) Puss

2008-03-16 @ 14:40:13
URL: http://jennielundgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0