Kanske meningen????!!!!

Flytten gick väldigt bra, jag o Emelie flyttade alla kartonger i fredags. Lördagen fick vi lite manlig hjälp med alla möbler, hann även med en riktigt trevlig tjejfest hos Emelie på lördagskvällen.
Stressade som tusan tills vi kunde korka upp vinet men de var värt allt slit iallfall. Blev Kalles som jag hoppats på, mycket trevliga människor o riktigt bra musik. Söndagen spenderades på skyltsöndagen, jag har sån julstämmning =)

Har fått ett otroligt bra besked, jag är såå stolt o känner mig så duktig.....fick äntligen lön för mödan =)


Jag har inte glömt er
Ni har inte gjort något

Jag har inte lämnat er
Ni har samma plats
i mitt hjärta.

Jag har inte slutat bry mig
Ni har föralltid mig som vän

Jag har inte tänkt gråta
Ni har bara de jag vill ha,
ni har min största önskan
Ni har min sista pusselbit
Ni har livets mening

Till alla mina älskade vänner som fått sitt kärleksbarn!
Jag missunnar er verkligen inte denna lycka, jag är så otroligt glad för eran skull!
Hoppas att ni vet att jag finns kvar, jag vill jag vill men ibland orkar jag inte....

Trots alla tunga stunder med barnlängtan så är jag en helt annan människa idag, tar ingenting
förgivet längre, Allt detta har på något underligt sätt gjort mig till en tryggare människa.
Jag älskar mitt liv, jag mår bra förrutom att jag saknar vårat kärleksbarn.
Kanske är det menningen?! Kanske har inte tiden varit den rätta......
Undrar ibland vem som finns kvar .....finns inget svar utan bara att vänta o se.....




Kommentarer
Postat av: Carina

Tack för hjälpen med håret :-p Nu känner jag mig fräsch igen. Puss

2008-12-02 @ 20:48:10
Postat av: Carina

Nytt försök :-p

Vaffö vill inte datorerna göra som jag vill???? Tack för hjälpen med håret, känns kanonbra. Kom ihåg att prata med Kiki imorgon om den 19:e

2008-12-02 @ 20:51:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0