lycka

Dålig på att uppdatera men har hunnit med en massa annat =)

Helgen spenderades med Milla o Thomas söndagen drog vi alla till Luleå för lite julklappsinköp, samt god middag på Waldorf. Nu är jag nästan klar med alla julklappar, bara en återstår!
Syster ringde mig på jobbet igår o bjöd mig på middag, mycket skönt eftersom Jocke jobbar eftermiddag.
Igår kokade jag även knäck och julkola, riktigt gott enligt min man =) Har bestämt  mig för att storstäda nu innan Jul, går igenom ett rum åt gången så nu är toan o köket fint.



Lönen för mödan var att jag fick behålla mitt jobb, trots sist in men bäst försäljning. Två stycken blev av med sitt jobb, inte roligt men i dessa tider nödvändigt.
Jag är lycklig att jag fick stanna o tar åt mig av äran =)

Ikväll ska jag till min älskade vän Ann, ska bli mysigt. Jag är lyckligt lottad som har så många underbara vänner. 

Kommentarer
Postat av: Jennie

Du är en klockren säljare och det vet alla! Vem tror du har lärt mig allt jag vet? :) Du - vännen! Och jag är inte så dålig jag heller ;) Älskar dig - vi syns ikväll! puss

2008-12-12 @ 10:25:26
URL: http://jennielundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0