Lev o Må!

En vecka har gått sedan sist, tiden bara rusar iväg. Ikväll har vi varit hos mamma o Leif o julfikat tillsammans
med Emelie o David, jätte gott hembakt fika.

Vad har annars hänt i veckan?
Söndag tränade jag aerobic o som det var roligt.
Vi håller på att inventera på jobbet, så det mesta av min energi går dit, dock bara lite kvar nu =)

Julen närmar sig o jag har bara två julklappar kvar att köpa. Lördagen kommer vi att ha lilla julafton hos oss med
mamma, Leif Mormor Allan Emelie David Marcus o Julia, ska bli mysigt,
Allan o mormor har beställt smörgåstårta eftersom Allan fyller år, så jag behöver inte fixa så mycket. Ska baka Cupcakes imorgon med lite jultema samt inhandla lite annat gott.
Fredag: Middag hos Caarina
Lördag; Jobb 10-15 Lilla Julafton
Söndag:
Måndag:Jobb 12-18 (hinna de sista julklappsinköpen)
Tisdag:Jobb 12-18 sen lilla julafton hos Pappa o Iris
Onsdag: Julaftonsmorgon bada i Öjebyn, sen lunch Carina o Thomas sen julafton hos Fia

Som ni ser är mitt schema ganska fullspäckat men de är väl så det ska vara, när man är mitt i livet =)

Hoppas att alla får en riktigt god jul, kan känna själv att kraven ökar såhär inför jul allt ska vara så perfekt, Vad skulle hända om de inte blev den bästa dagen på året? INgenting faktiskt, njut bara o gör det bästa av dagen.
Om de skulle bli en dålig dag vad gör det om 100år???
Jag vet precis hur jag själv njuter o mår bra....det gälfler att hitta sina sätt att hantera allt på, samt att tillåta sig att må dåligt ibland.

Lev o MÅ!

Kommentarer
Postat av: Carina

Tack för en trevlig middag och mysigt sällskap, jag uppskattar det! Älsk dä! puss

2008-12-20 @ 14:37:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0