Jul Jul strålande jul

Som Carina sa: Du måste ju uppdatera oftare, inte bara en gång iveckan.
Det stämmer verkligen men mitt liv är lite hektiskt just nu, jobbar dock sista dagen imorogn innan de välförtjänta jullovet =)

Vi har haft otroligt mycket folk idag, riktigt roligt att jobba med den pulsen. Mina julklappsinköp är klara,, idag har jag gjort jansons frestelse som stod på min lista inför julafton. Första gången jag tillagar det men de verkar bli riktigt bra!

Imorgon lilla julafton hos pappsen efter jobbet,,,ska bli skönt att sätta sig till dukat bord o dessutom god mat ala Pappa.

Idag efter jobbet åkte jag till mamma, hade sån tur att hon gjort köttbullar som jag fick till middag. Mina föräldrar är helt otroliga, vad skulle jag göra utan er?! Ni är bäst!!!!

Snart julafton, blir det årliga badet på Öjebyns simhall =)

Syns på Juldagen vänner-STATT party party
dessutom med världens bästa- Jennie o Anderas

Kommentarer
Postat av: Carina

Härligt Jezzi :-)

En uppdatering wow Julledigt snart, det är du värd! Ses imgn gumman puss

2008-12-23 @ 14:36:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0