Det är nu som livet är mitt....

Idag börjar mitt nya hälsosamma liv, ska bli skön att komma igång med träning igen. Idag tog jag med Enya på en riktigt lång kvällspromenad, riktigt härlig luft.

Har haft visning på huset ikväll för en tjej o imorgonbitti kommer det ett till par som är intresserade. Vet dock inget ännu om hur detta ska sluta.....fyy vad nervöst! Många intresserade....

Men mäklaren trodde att de skulle bli klart denna vecka, spännande!

Jocke jobbar eftermiddag i veckan, så jag rår om min egen tid ganska skönt ibland!



"Att älska lärde mig att leva"

"Jag har lärt mig att känna igen när man verkligen är älskad-
det är när man ser sig själv speglad i den andra personens ögon
och vet att det är likadant för dem"

" Att spara kärlek ger ingen ränta"

Tack för allt Jocke-ny tid!


Kommentarer
Postat av: Jennie

Ni är så fina mina vänner :)

2008-08-21 @ 10:07:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0