Huset sålt!

Huset  är nu sålt! Känns lite vemodigt att börja inse att nu ska vi flytta från vårat hus.... men men de blir nog bra.

Jobbat idag med inventering gick riktigt bra, blir nog min fortsatta sysselsättning denna vecka. Camilla har varit o jobbat idag, riktigt roligt att jobba med henne de var ju så längesen.
Jag o Camilla jobbar oerhört effektivt tillsammans, man lär sig precis vem som ska göra vad o vem som är mest kunnig o snabb inom olika områden...

Jag har varit riktigt duktig med motioneradet
Ons: Promenad 50 min
To : Promenad 45 min
Fre: Promenad 50 min
Lör : Cykling 1 mil
Sön: Promenad 50 min med Camilla

Känns riktigt skönt, nu har man äntligen kommit igång!

Tänkte ringa Jennie o höra om hon e sugen att haka på ikväll

Ha en bra kväll

Kommentarer
Postat av: Anonym

du har kommit igång nu, riktigt bra. ring ikväll så kan vi hitta på nått img. älskar dig med. puss!

2008-08-26 @ 17:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0