Cult design

Har haft en underbar lördag på Svinöra, Jennie o Andreas ville att vi skulle hänga med dit o käka kräftor. Sagt o gjort vi packade båtarna med mat vin o ett glatt humör. Anlände till ett soligt Svinöra käkade krärftor, drack en massa vin o surrade natten lång.
Kunde inte bli en mer lyckad kväll, som avslutades med bastubad =)
Vaknade lite bakis i båten men de var det värt!

Jobbat idag packat upp en massa höstnyheter från Cult design otroligt snygga saker!



Finns mycket som ska få flytta hem till mej kan jag säga.....gå in på www.cultdesign.se där finns mycket inspiration!


Denna tjej är helt undebar, jag älskar henne av hela mitt hjärta!

Imorgon börjar budgivningen på huset-spännande!


Kommentarer
Postat av: Jennie

Men desamma ;) Hörrö - jag tror jag fått din hosta - inte okey. :( Vi måste höras ikväll! Puss

2008-08-19 @ 11:15:13
URL: http://jennielundgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0